Meer dan 40 jaar ervaring in food en non food producten in Noord-Brabant Hulp nodig bij je bestelling? 013 - 571 17 90
 

Problemen met het ontvangen van onze orderbevestiging per mail

Problemen met het ontvangen van onze orderbevestiging per mail

De laatste tijd horen we vaker dat klanten onze orderbevestiging niet ontvangen. Dit komt doordat diverse e-mailprogramma's deze e-mail herkennen als spam.

Hier is een eenvoudige oplossing voor:

  1. Voeg verkoop@hgt-tilburg.nl toe aan uw contacten in uw e-mailprogramma.
  2. Markeer verkoop@hgt-tilburg.nl als veilige afzender.

Hieronder vindt u instructies voor diverse mailprogramma's: Gmail, Outlook.

Gmail

 

Daarna even controleren of de mails niet in je Spam map terechtkomen.

  • Ga naar Gmail en dan naar de map Spam
  • Zoek in je spam inbox een mail van verkoop@hgt-tilburg.nl
  • Klik op “geen spam”

Outlook

  • Ga naar Contacten:
  • Klik op Nieuwe Contactpersoon :
  • Vul de gegevens in en druk op Opslaan:
  • Ga dan naar de zoekbalk en zoek verkoop@hgt-tilburg.nl:
  • Rechtsklik op het e-mailadres en dan klik je op Afzender nooit blokkeren